onsdag 1 april 2009

Skitsnack!!!!!

Och då trodde ni genast att det handlade om vanligt mysigt skitsnack,skvaller,smaskiga detaljer....MEN jag är lessen,önskar att det vore på det viset!! Mumsig information är aldrig fel!!!

Men detta handlar om skit,och skit på riktigt.
Jag har fått magsjuuka....och jag tackar guuud för KNIP-reflexerna!!!!
Och med detta menar jag att magsjukan kom smygandes igår kväll och slog mej på käften, KLATCH, klockan 23.00!!!
Då var jag inte så tuff längre....när man står där oc
h kramar toan...med rinnade tårar och tycker sååå synd om sej själv!!!
Som ni säkert förstår så inte bara spyr jag....men de andra mindre smaskiga detaljerna håller jag för mej själv....kan ju säga att jag är öm där bak.....Och då menar
jag inte liggsår...

Japp....en dag som denna...solen lyser och vädret verkar väldigt skönt!!
Men utan blöja och spann håller jag mej inne...så jag håller mej inne,nära till toa, och dricker två liter blåbärssoppa som min älskade man (som av någon märklig anledning sovit på soffan inatt) vart och handlat åt sin äckliga fru nu på morgonen!! TACK mitt hjärta, jag ska försöka att inte föra smittan vidare........ingen lätt uppgift!!

Tur att man har sin blogg...lär väl bli ett antal inlägg här idag...för tvätta och städa behöver man väl inte göra när man är sjuk???
Hörde jag ett NEJ.......BRA, då litar jag på er!!

Att det kan va så gott med blåbärssoppa...mmmm,x-tra kul när man får eller kan dricka det med sugrör!! (Hallå,väx upp)
Nähä...tänker jag inte......

Tror minsann att jag ska lägga mej framför tv.n en stund!! Hääärligt!!

Kan någon lista ut varför jag tyckte det var lämpligt att skriva med BRUNA bokstäver idag?? Nähä....har ni ingen humor......synd,för jag tänkte av nån anledning på BAJS......

Ha en bra dag...det ska jag försöka ha!!
En kram på avstånd....





1 kommentar:

  1. Cajsa den super coola1 april 2009 kl. 13:07

    Ush det låter inte kul, du får krya på dig!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!