tisdag 28 april 2009

Ledig...eller inte....??





Hm...att behöva gå till jobbet klockan 10 på morgonen en ledig dag........
Det borde enligt lag vara strängt förbjudet!!
Jag arbetar för att kunna leva....jag lever inte för att kunna arbeta!!!

Men det finns väl ingen chef i världen som kan förstå det....klart att man ska springa där i tid och otid...speciellt när man jobbar så himla bekvämt som man gör.......hm,eller hur var det nu??

Det är ju inte direkt så att man märker av om det kommer en långledig helg eller en röd dag mitt i veckan.....
Jag har själv val
t mitt jobb, och trivs med det!! Absolut, jag har inte speciellt ont av att göra storhelger...eller jobba var tredje helg....MEN när jag är ledig VILL jag vara.......LEDIG!!!

Sådärja...n
u känns det ju genast mycket bättre!! Har fått gnälla av mej en stund, och det kan ha rätt bra effekt imellanåt!!
Såå, nu ska plocka på mej lite kläder, styla burret och fräscha upp trynet....se
n är jag klar!! Fast det klart.....jag är vacker utan spackel!!
På låångt håll och dålig sikt!!

Får väl se sen vad denna dagen har att erbjuda...ska vara lite it-support idag igen...känner mej som värsta "heckern".....

Tjolahopp, vi kanske ses igen...kram å puss på hakan..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!