fredag 10 april 2009

Innan jag lägger mej igen...

Måååste jag bara få berätta om min gubbe!!!!

Att inte han har en kvast, en trimmad variant å drar omkring å retar gallfeber på kärringarna....ja det fattar inte jag!!
Imorse när ja kom hem från jobbet så låg han där i vanlig ordning (när det är helg) och tryna så gott på kudden!!! Eller ja...om man tycker att en halvdöd make, flåsande med öppen mun å dreggel-mun-gipa....ser "gott ut"....

Men han gjorde en ansats till att prata....."hm,måste vara viktigt",tänkte jag!!!
Han var tvungen att berätta: Att han spöat mej i "bubble-braker" ...ett spel som han har på sin mobil.......-Jag spelade bara en gång, för jag tänkte att nu f**n ska jag slå dej....Och det gjorde jag!!!!säger han.

Jaja, nooog sa jag bara och tänkte stänga mina blå och hoppa in i drömvärlden. - Joho det är sant,jag ljuger int
e!! kommer det då.....
JAG TOG KORT PÅT MED DIN KA
MERA.....som bevis!!!! hahahahaha, du gjorde vaaaaad sa du???


BEVISET:




Jag trodde jag hade skrattat på mej....han är sanslös!!
Han hade på allvar tagit kort på poängen...hans seger!!

Attans, j
ag som hade ledningen på 974 poäng......ravansch!!!

Men jag kan lova er....MIN gubbe somnade med ett leende på läpparna igår kväll!!!! Och har säkert sovit helt ljuuvligt hela natten pga sina poäng!!!

Nä, nu ska jag gå å dra mej!! Måste försöka sova ett par timmar till!!
Har en natt kvar ju......
Må så gott och ha en alldeles förträfflig lååååååångfredag!!!
Påskpussåkraaam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!