fredag 10 april 2009

Åååh, vilken dag......

Ja, va gjorde du på långfredan??
Själv har jag tillbringat den i sängen...med gubbens (satans) mobil och bubble-braker......Yes ,jag slog rekordet...Noop,jag har inga bevis....


Och skulle ja
g fråga gubben om att faktiskt göra ett erkännande här så....
Näpp,tror jag aldrig att hade gått med på!!
För ha
n vet, han såg, han hörde mitt gädjetjut ....men har man inget bildbevis...så har det aldrig hänt.....

Jag ska bubble-braka tills mobilen börjar ryka,å stendöör...jag SKA ha ett bildbevis...eller troor ni mej???
Nähä...va väl det jag visste...och ni ska
va MINA vänner....pyttsan!! ;0)

Jaja...nog om detta..det är ju trots allt (blodigt allvar) baaara ett spel!!

Vilket väder,vilken dag!! Jag blir
riktigt avundsjuk på alla som är lediga idag!! Det är något speciellt med påsk-helgen...Hunnebo lever upp!!
Det dräller av folk å fä!! O
ch trots att det är påsk och Blåkulla borde locka...så är här fullt med kärringar överallt!!!
Min kvast strejkar...så jag stannar hemma!!

Alla mina grabbar är på utsidan och njuter av det härliga vårvädret, och jag är inne.....jag har en dag då jag tycker så fruktansvärt synd om mej själv!! Och det tänker jag tycka hela dan!! Så blir det säkert bättre!!!
Stackars,stackars mej....*klappar mej själv på kinden*
Det bli
r snaaart bra igen!!

Imorrn, imorrn då är jag lee
dig, då ska jag njuuta!!
Fast just n
u känns det sådär evighets-långt tills imorrn!!!
Jag har 10 timmars jobb framför mej först......ååå,va synd d e om lilla mej!
! Jag tänker äta upp allt godis på jobbet inatt....ALLT!!
Sånt kallas tröstäta...och det funkar tyvärr mer än bra på mej!!
Ett bevis på det är min bakdel.....den
har en svällande effekt....skumt!!
Har en tendens till att "svämma över" liksom...jaja, liite godis till kan inte ha någon somhelst betydelse!! Mums,va gott!!

Nää,om jag skulle ta och vara lite social med mina grabbar innan jag ska dra....undrar om dom vet att jag e hemma...eller om dom tror att jag rymt?? Tänker inte fråga det....för då tror jag att jag kommer att få höra ...rymt och ordet hoppas ..i samma mening!!

å hjäälp, va jag är off......vart fasen hittar jag on- knappen på denna kropp??*tar en stund att leta*

Ha en bra dag dårå...jaa, ha det bara!! Tänk inte på mej!!!
Jag ska bara gå till jobbet snart...å det är inget att LE åt...kom ihåg det!!
Fast det klart...jag gilla
r ju mitt jobb!! (om chefen skulle läsa...har ju lönesamtal 21/4......) Gillar det jättemycket!!!

Kraaaam från ett utsketet pära........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!