söndag 26 april 2009

Om man kan säga...


...att man känner sej som en levande död.....då säger jag det nu!!
La mej vid 7.30,piiip, imorse,efter min andra natts jobb...
Hade bett K-O väcka mej senast 12.00, för att vi skulle komma i tid för konfirm
ationskalaset. Men vaknade själv 11.30....nästan mer död än levande, men insåg trots allt att det inte var någon ide´att somna om!!
Så, upp och hoppa, försöka vakna till liv och sen ner i duschen.
Och till kalaset kom vi precis i tid!!
God sallad, och tårta till efterrätt....så att det var värt att gå upp tidigt....var det ju ingen tvekan om!!!

Men nu....nu önskar ja
g att jag var ledig i natt....men jag ser med fasa framför mej hur jag kommer att gå där som en Zooombii.....och hoppas att natten snaart är över!!

Jag går ju som tur är "av" imorgon...och
OJ, va jag ska sova gott då!!
Nu är jag hungrig igen....och medans jag ligger här i sängen,trött som en gnu, så fixar gubben käk... när jag har ätit ska jag lägga mej under täcket å tryna en stund...och förhoppningsvis somna till i en timma eller två!!

Hoppas att eran söndag har vart bra!!
Det har min vart!!

En trött kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!