lördag 25 april 2009

MALL-APA!!


Mmm, här sitter jag med ett sånt där löjligt leende på läpparna...och tycker faktiskt att jag själv har vart super-duktig!!

YES!!! Jag lyckades!! jag är inte helt slut som sömmerska trots allt....hääärligt!!
Vill bara dela med mej av min glädje till den som vill!!

Har suttit hela eftermiddagen med min väska!! Och NU, nu är den klaaar!!!
Och om jag får säga det själv så är jag jättenöjd!!Döösnygg,om du frågar mej.....;0)

Nu ska jag ta en dusch och svida om...jobbet väntar!!
Och jag ska va mallig resten av natten.....

Må så gott ,en härlig lördagskväll som denna!!
Kramkalas


2 kommentarer:

  1. Oj! Vad fin den blev. Matchar till Conversen oxå ju! Tar du emot beställning?
    *kram* från hon den käcka (Eva)

    SvaraRadera
  2. Den blev skitsnygg och coool.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!