onsdag 1 april 2009

När man inte ens...



Vågar lite på sej själv, då är det illa!!
Har inte vart mer än två meter från toan på hela dan, och har jag vart det så har jag stäppat omkring som en nervös gris!! Ja, för en gris är precis va jag känner mej som!!
Har levt på blåbärssoppa idag, och visst, första glaset är helt okej....men efter första litern på väg in på nummer två...så är det inte fullt lika spännande längre...
Så jag gjorde något dumt...eller ja så här var det...


Det for förbi en kexchoklad i en jäkla hastighet....swich,bara.....
Jag försökta faktiskt att stoppa den...men näää
Den bara anföll mej...flera gånger, så till slut va jag tvungen att äta upp den.....det var ju himla synd!!! Kexchoklad är ju äckligt!!
Och inte alls bra för magen....det vet jag nu!! Aj, va ont kexchoklad kan göra...hade jag ingen aning om!!
Och det värst är...att nu ser jag i ögonvrån..hur en dubbelnougat kommer farande....bäst att se upp...har hört (inside information you know)...att även en sån kan göra ont...
Men, man vet ju aldrig..kanske den funkar på mej....(hoppas på en riktig attack)!!!!


Nu är klockan alles strax 18.00 piiiip, och då slår gubben igen portarna och kommer hem!! Ååå, va jag e sällskapssjuk!! Det värsta är att jag är inte vidare värst poppis nu....ingen vill pussas eller kramas...för att jag e så himla äcklig!!! *gråter en skvätt*

Men jag kan ju sitta och titta på honom på avstånd, och prata med honom!! Man ska va gla för det lilla!!

Hoppa å skit så får du prickiga ben!!
HA en riktigt bra onsdagskväll!!
Det är ju lille lörda, så jag kanske slår till med liiite....
Blåbärssoppa!!!! Jaaaaa!!

Kram på avstånd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!