fredag 3 april 2009

Idag är det en disig dag....


Det ser ut som att det har regnat ,men jag tror att det bara är dis. Inbillar mej att det är så här det ser ut när värmen är på väg!!
Idag har jag bestämt mej för att städa!! Alltid skönt att städa innan helg!! Men jag får ta lite i taget, jag har ju ingen ork....den är ,puutz...väck!! Jättejobbigt!! Har sorterat lite strumpor och underkläder,dammat..och nu tar jag en paus,sen ska jag gosa med snabeldraken...en av mina närmast vänner......

Jag är a
vstängd från jobbet....känns inte alls bra!! Känner mej som en smitare....vill jobba,gillar mitt jobb!!
Men....får inte komma dit förrän jag har "hållt tätt" i 48 timmar...
Tänkte igår eftermiddag att jag måste börja äta, och få krafterna tillbaka!!
Jo,sagt och gjort...var ju inte direkt sugen på mat,men det kändes ändå bra när det tagit plats i den tomma kistan! Meen....magen ville inte ha mat,för den kom ut lika snabbt som den kom in....färdigdisskuterat!!

Så..nu känner jag mej redo inför städnin
gen som väntar!!!
Vädret e trist, jag kan inte umgås med någon...så varför inte göra lite nytta!! Jag har på känn att jag kommer att ha tid över till datorn liite senare!! Och det känns bra!! Men OJ, va det behövs städas här!!

Bajbaj...mm,ganska passande...
Vi ses säkert senare!!

Kram på avstånd...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!