torsdag 16 april 2009

Ett stort ansvar!!



















Ett
STORT ansvar till
liten hund!!
Världens sötaste IZAC har jag här hos mej!!
Just nu sovande i sin bur!! Efter att ha gått på högvarv i två
timmar!!
Var tvungen att "stoppa in" honom i buren.....Izacs matte E, sa att det var OK...
.men det kändes halvskumt att putta in en superlycklig vovve som håller på att vifta av sej svansen, i en bur. Men han verkar trivas alldeles förträffligt, la sej tillrätta och kopplade av!!

Tog med mej lill-vovven ner till mammas st
or-vovve, eller ja, idag blev hon stor....och så löjligt sur!!! Japp, så sant som det var sagt...man kunde riktigt se hur sur hon va, surkärringen!! (jag menar vovvven och inte mamma)
Tyckte bara att Izac var liten ,löjlig och som en böld där bak...
Och Izac tyckte att Smulan var all
deles, ja alldeles underbar!!!

Jobbigt det där med obesvarad kärlek!! Men som tur är fattade inte Izac ett enda dugg....sprang efter å luktade och höll på att ge Smulan ett anfall...kul!!

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag!! Funderat på väskan...men bara funderat...blir fortfarande ARG när jag tänker på den....Men,en vacker dag, eller varför inte en dag när det regnar förresten, så SKA jag sy min väska...men inte just nu!!

Ha en bra torsdagseftermiddag!!
Kramen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!