onsdag 8 april 2009

Hej hopp, här har ni mej!!

Trodde ni att jag skulle missa dagens blogg...nänä,inte en chans!!
Har bara vart lite ovanligt mycket upptagen idag!! En upptagen kvinna...det låter det....

Kan ju även me
ddela att jag är hemma igen!! Hittade både till OCH från Lidköping!!! Fatta att jag är stolt!! Körde till och med i skitväder...vilket är det värsta jag vet annars, men vi bara skulle träffa gänget idag!!
Och gänget bestod idag av.....två
syrror (mina svägerskor)+ en liten tjej och en liten kille!

Lilltjejen Tintin 1 år och 6 månader(inom kort storasyster) och Charles den lille godingen på 9 månader. Två ljuvliga kusiner till mina grabbar!!
Vi hade en h
elmysig dag!! Vi åt, pratade....pratade och åt!!
Så jag skulle egentligen
behövt gå hem.....med ca 30.000 fler kalorier i kroppen...jaja, då vet jag vad jag har att göra imorrn!! Hålla skinnet spänt!! En livsuppgift, man har att göra alltid!!
Nää,jag tänkte faktiskt mer på en promenad!! En lååång...

Hemvägen gick undan, precis som vanligt!!
Märkligt att det alltid känns som att milen minskar på hemvägen....
Nu ska jag slappa framför tv.n...jag e döötrött!!
Undra om man som upptagen kvinna alltid blir såhär trött....isåfall ska jag fortsätta va Oupptagen....passar mej bättre!!

Lider av latmask...kanske borde köra en avmaskning....
Risken är att det ramlat ut en Anaconda.....(orm)....

Ha en sköön onsdagskväll!!
Och tack "syrrorna" för en underbar dag!!
Kramelikraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!