tisdag 28 april 2009

En eftermiddag på Torp..


Är precis vad jag har haft!! Tillsammans med fasters P, och hans efterhängsna mamma!!! Tänk, 7 månader och måste ha mamma med sej...sååå barnsligt!! När ska han bli stor, och va utan mamma???
Nääärå, jag bara skoja såklart!! Självklart var mamma A med!!!

Vi har haft en riktigt slapp dag....eller..i alla fall jag...A har haft spender-byxorna p
å sej...och slängt sej över allt hon sett!!
Helt galen har hon knuffat bort andra kunder å roffat åt sej allt som komm
it i hennes väg....jag kunde inte annat än förklara...hon är Norsk.
Då, med ett *stackars liten* uttryck i fejset har alla ändå förstått...att hon har det inte lätt!!
"Det är inte lätt
att va ödmjuk..."...Hoppas du förlåter mej....kunde bara inte låta bli!!

Nej, på riktigt så har vi haft en härlig eftermiddag, käkat gott...såklart!!
Gått in o
ch ut i affärer och kollat läget.....fått lite sommarinspiration.
Fast ja
g måste erkänna att jag var lite fundersam och trodde att det hängde små trosor överallt i affärerna...-hm,har dom ingen underklädes-avdelning längre ,funderade jag??!! Tills jag till min stora förskräckelse insåg att detta minimala,pyttelilla tygstycke...var så kallat SHORTS.....
OOo, my goo
d, tänkte jag då...jag hade inte ens fått plats med "halve raave"....på bredden....å på längden ska vi inte ens prata om....snacka om att få ångest!!! Alla snackar om Beach 2009....men jag får nog satsa framåt....och inte ens då kommer jag i dom shortsen!!
Men...jag sitte
r mjukt och bekvämt!!

Nu ska jag bänka mej i soffan framför tv.n å bara slappa!!
Jag är ärligt talat he
lt färdig!! Har vart en ovanligt lång dag för lilla Anna, som var upp strax efter åtta idag...guuu,va tidigt!!

Ha en skön Tisdagskväll...det ska jag försöka ha...jääääääsp!!
Kramkal
as å puss på hakan...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!