tisdag 14 april 2009

Jaha, och plötsligt va det.....


Tisdag morgon,skolstart,jobbstart och tillbaka till vardagen!!
Det säg
s ju att tiden går snabbt när man har roligt.......och den här helgen har ju bara, liksom POFF,försvunnit!!!
Måste ju innebära att jag har haft dö-kul!!! Och när jag tänker tillbaka, så inser jag att det stämmer!!! Helgen har vart helt suverään!!

Och det känns ju underbart!!Härliga långa promenader, +en massa tid med familjen!!!Och man tycker att -Ååå, flera dagers ledighet ihop, och börjar räkna ner....man vill nästan att tiden ska stå still en stund,eller kanske ha 48 timmar på ett dygn istället,för det går FÖÖR fort!!!

Men hallå, bara att inse...vem lyssnar på mej?? Vem ger mej 24 timmar extra på ett dygn....Nobody....soo, bara at
t gilla läget, och ha det så bra det bara går när man kan!!!! Men jag måste ju erkänna att just nu, idag...känns det jättetomt utan mina grabbar hemma....hallå,var eee ni??

Nu vill jag att sommarlovet snart ska börja!!! Jag hinner väl inte ens säga det så står det här på min bloggbok....:Sommarlovet började idag!!!
För ungefääär så snabbt tycker jag att det går!!

Nu ska
jag ut och promenera med kompisen N, och hennes söta dotter!!!
Hon m
år inget bra idag,så vi, eller jag då, får försåka att muntra upp henne lite!! Ska göra ett gott försök!!
HA en f
ortsatt bra tisdag, det ska jag ha!!
Vi hörs säkert senare!!

Tisdagskramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!