lördag 4 april 2009

Lördagskväll=Robinson!!

Jaap, här blir det tv-kväll med Robinson!!
Pommesfrites i ugnen och Uddevallaren i stekpannan!!
Tack gode gud att den korven kom tebax!! Man blev ju lessen på riktigt när den försvann..haha,lessen över en korv,va??
Men så är det!!

Idag har vi varit aktiva,hela familjen utan lillemannen Oscar,han har legat till sängs hela dan och blitt uppassad!! Precis som det ska va när man är sjuk!! Och honom köpte vi en hel paket med Piggelin-glass till, det får han trycka i sej hur många han vill!! Oj,va lessen han blev...eller inte!!

Som sagt ,aktiva, vi har rensat garaget, och heelt plötsligt skulle där få plats TVÅ bilar...av min sort på längden!! Det blev stort!!
Och det betyder att det var mycket bröte där!! Och det stämde!!
Va man samlar på sej, det är ju helt otroligt!!
Ju mer utrymme för samling...desto mer samlar man!!
Som en ekorre!! Fast det är ju skönt att med gott samvete säga att det som finns i garaget, förutom bilen...har min äls
kade make samlat på sej....kan-ju-va-bra-å-ha-grejer.....

Det blir två stora lass till tippen!! Och då menar jag stora!!
Härligt,då är det gjort!!
Nu längtar jag vidare till baksidan av huset och mitt (vårat) växthus!!
Det ska fyllas med gott att äta och härliga blommor!!
Tänk va lite solsken kan göra med humöret...det är helt otroligt!!

Önskar er en skön lördagskv
äll!!
Ha det så gott!! Kramis//
Lägg till bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!