torsdag 23 april 2009

Mina...ååå,baara miiina!!

CONVERSE!!!!
And i just love them!!!
This is not a shoe.....it
´s a mania.....







Och det är såå sant!! "mania"
är precis va det blev...så dessa passade mej perfekt!!! Känns bara så bra!!
Och så köpte jag till en sula, så helt plötsligt blev dom sköna att gå i åxå!!
Inte fel!!!
Såå, nu ska jag ta tag i mina gardiner så att jag blir klar med det någongång också......först lite mat i magen...sen såå....köra maskin så det ryker!!

Jaa, jag vet..jag är knäpp!! Och det är ganska skönt!!
Kram för andra ggn idag....


2 kommentarer:

  1. Skönt att se att även du kan ändra dig... för vad jag kan läsa mig till i föregående inlägg så gick både vita och mönstrade Converse bort. Och ja... jag måste väl säga att jag tycker att det är precis vad dina nya älsklingar är - vita och mönstrade... :-)

    SvaraRadera
  2. Mmm,ja...okej då!!
    Jag föll pladask....detta var bara såå jag....Mysko,jag vet!! Men jag e lite åt det "mania" hållet...
    Thats life...<3 //Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!