onsdag 15 april 2009

Tvungen att ta en paus....



För jag e så ARRRRRG!!!
Och hur bra gick det troor ni...på en skala mellan 1 - 10...att sy i vaxduk??
Jo,just det ..på ett ungefääär -4!!!!!! Ja,det va ett MINUS!!!
AAAAAAaa,hm,och jag med mitt otrooligt långa tålamod!!

Sådär ja..det var min karriär som sömmerka...det gick ju rätt fort!!
Hann knappt börja.......grrrrr!!

Tuur att ingen är hemma....för hade någon frågat mej just NU...om hur det går???.....Då hade jag troligtvis kört ner symaskinen i halsen på personen i fråga.....och hur skönt hade det vart??
Såå,nu ska jag ta djuuupa andetag och räkna till TREmiljoner... räkna till tio räcker inte idag!! Ååå,så sur jag e!!


Nä,nu går jag ner till Villa-framtiden och dansar ur mej ilskan istället.......känns som ett bra sätt att få ur sej ilskan!!!! Ska dansa Salsa tills jag kräääks.....

Vi får väl se hur det går...jag kanske skaffar mej ovänner....
Nä,jag ska försööka va snäll....(försöka sa jag....)

Må så gott...en kram..

1 kommentar:

  1. Hahaha låter lite som mig, jag har oxå ett otriligt tålamood.. INTE!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!