torsdag 2 april 2009


ÅÅå, jag mår faktiskt ganska bra!!
Eller...jag vågar nog inte känna
efter heelt,men om jag känner efter sådär till ca 50%, så mår jag jättebra!!
Haha,va snabbt det gick!!

Men jag är feg..skulle vilja gå ut en promenad...men nää,det får vänta tills imorrn!!
Som s
agt...man kan inte lita på sej själv...riktigt,riktigt än!!!

Usch ,så orkeslös man kan bli av ett dyg
ns sjuka.....det känns som varenda muskel i kroppen bara tynat bort....det måste göras något åt !!
Helt klart!!

Hm...från det ena till det andra..
Jag vill ha nya
köksgardiner!! Jag vill ha somriga häärliga gardiner som påminner mej om att värmen...den är på väg nu!!
ÅÅ,va jag vill ha nya gardiner!!
Måste sätta mej och kolla runt på nätet, å se om jag hittar nått som passar damen.....är nämligen sjuukt kräsen där!!!
Kan ta hur lång tid som helst innan det "klickar"!!!
Såå,det ska jag göra nu, och hittar jag nått,så ska jag berätta sen!!!


Ha en bra torsdagsförmiddag!!
Kram på liite närmare avstånd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!