tisdag 14 april 2009

På tal om goa vänner....

Heej hej!! Tänkte berätta en sak, som jag suttit och funderat på en stund....
Eller jaa, egentligen har jag funderat på detta många gånger. och nu blir det mer och mer klart hur det står till ju äldre jag blir!!
Nu menar jag inte att jag är gammal!!! Nähä ser du, man blir aldrig äldre än man gör sej!! Så jag e kvar någon gång i högstadiet, möjligtvis gymnnasiet nån gång ibland!! Men till min f
undering....

Jag verkar ha två absolut bästa vänner!!! Dom e så trogna!! Jag troor på allvar att dom älskar mej!! Och om ja
g inte bryr mej om dom på ett par dagar, så säger dom ingenting, precis så som en äkta vän ska va!!
Men ibland så
kan någon annan påminna mej....öööh,jag har inga rena jeans...eller kalsonger...eller,oj va dammigt eller grusigt det är i hallen....

NU tror jag att ni förstått vilka mina trogna kära vänner är....jo,precis..Tvättmaskinen, och damsugaren!!!
Skulle jag ta
fsa lika ofta på gubben...så skulle han förmodligen vara rätt nöjd!!
Det är egentligen,om man tänker efter, helt otroligt att man kan tvätta och damsuga så ofta!!!
Och jag måste erkänna en sak...andra blir beroende av cigg,alkohol eller något annat beroendeframkallande.....men jag,jag är beroende av min damsugare!!!

Jag får fullkomligt spel, om det ligger smuler eller annat bös på golvet!!
Jag går ofta barfota hemma,gillar in
te strumpor....och när man känner att det fastnar massa fnas under fötterna....Då åker min lilla gröna sköna vän fram i ett jehu.....och suger upp så fint!! Åå, va jag gillar den!!

Ni vet,en såndär l
iten smidig sak från Electrolux "ergorapido", som man laddar, asså utan sladd när man använder den...och så kan man ta av en del så att det blir en bords-sugare.....ojjojoj,vilken grej!!

Nu tror jag minsann att en av vännerna ropar på mej....den har precis tvättat jeans!! Vänner är bra att ha....men den dagen då jag sätter mej ner för att jag behöver prata....om någon skulle se mej sitta och diskutera med en damsugare....ja,då åker jag in!!
Så, hänga tvätt står nu på tur!!
Sen blir det en tur att hämta mina tyger som kommit på post
en,JIPPIEYÄYÄ,och efter det upp till Idrottshallen och lämna sonen som tränar fotboll!! Han ska bli proffs, och tjäna pengar till sin mamma om ett par år....det har jag bestämt!! Bra va!!??

Ha en himla bra tisdagseftermiddag/kväll!!

Vi hörs i morrn eftermiddag!! Hoppas jag!!

Kramen

1 kommentar:

  1. Fotboll proffs hörs jätte bra ut. Klart han skall tjäna pengar till mammaen sin :) själv har jag bestämt att min pojk skall bli formel 1 förare! han skall också få jobba in pengar till sin mamma..ha en fin dag...klem

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!