fredag 17 april 2009

Va, är det redan fredag??


Va häärligt!!
Men jag fattar inte var
t veckorna eller tiden tar vägen??
När man var yngre så sa alltid dom som var lite äldre att tiden gick så fort.....
Och det trodde jag bara var skit-snack!! Tiden kan väl inte gå snabbare för att man blir äldre,dumheter!!!

Men ...SÅ rätt dom hade!!! År efter år bara swichar förbi!!!
Jag tycker t ex inte att det var länge sedan vi pratade om mellenium-skiftet,
då skulle det
hända dom mest konstiga saker, alla datorer skulle lägga av, och man förutspådde katastrof i många sammanhang....men va hände...NADA!! MEN det som är skrämmande är att det är snaart TIO år sen???!!! Jag menar att TIO år är ju en ganska lång tid!!

Ta bara en sån sa
k som åldern. Jag har aldrig känt av att jag blir äldre, inte haft ont av det alltså!! Men nu börjar det kännas skumt.....många nya folk som man lär känna genom jobbet eller som man pratar med, visar sej vara minst tio år yngre än mej.....OJ,tänker jag varje gång,dom måste tycka att jag är jättegammal....det tyckte ju jag om dom som var 30+,när jag var 20!!! Shit...nära döden ju....

Samtidigt så blir man ju mer bekväm i sej själv ju fler år som går!!
Så jag kommer säkert till
och med tycka att min stora rumpa är snygg om tio år till.....nä,skämt åt sido!! Jag är nöjd!! Man får vara glad att man blev som man blev......när man inte blev som man skulle!!

Idag ska jag traska iväg till en gammal go kompis!! Nu menar jag INTE att L är gammal, utan att vi vart vänner länge!! BÄST att förklara!!
Hm, hon tyc
kte att jag skulle ta en lugnande tablett innan jag kom....och ta med mej kilovis med tålamod!!??
Jag skall idag introducera min härliga vän på ansiktsboken!! Och L själv, påstår att hon är pinsamt trög....ja,vi får väl se.....jag gillar ju att svallra, så går det som L förutspått.....så berätter jag det sen!!!

Nänä, ja
g är inte skadeglad!! Jag skrattar ALDRIG om någon halkar å sätter sej på rövva....näää!!! *jo, det gör jag faktiskt.....*
Det är ju skiiitkul!! Fy va jag e elak!!

Näpp, nu ska jag ta tre lugnande och dra iväg.....om jag hittar fram efter det vill säga!! ha en underbar dag!! Det är ju fredag!! (och jag e leeedig till söndag kväll/natt) Ljuuuvligt!!

Kramelikramkalas




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!