lördag 4 april 2009

Minne av en härlig vän...



Idag vill jag minnas en härlig gammal vän!!! Hela dagen är det hennes dag!!
Idag skulle hon blitt 35 år.
Men för snart fyra år sen så valde hon himmelen
istället för jordelivet.
Jag vill tro, och tror faktiskt att min vän har det bra idag, och jag vet att hon har det vackrast molnet av dem alla!!

Hon kikar ner på oss, som fanns runt o
mkring,och har en skyddande hand över oss!! Jag är säker på det, för sån var hon redan här på jorden!!
En underbar människa, med tid för
en vän!! Jag är glad att jag kände henne, jag är glad för varje minut vi fick umgås, jag är glad idag , när jag tror jag vet att J är glad!! Puss, min vän idag är det din dag!!

Jag är övertygad om att det finns ett liv efter detta...så en vacker dag kommer vi ses igen!! Jag bara vet det....




Inatt blev det då min lille son Oscars tur att bli sjuk!!
Stackarn...han har haft en jobbig natt!! Men det han var irriterad över var att han inte fick sova....han fick springa upp och ner,fram och tillbaks...och hur mysigt är det när man tror att det ska bara PANG, explodera från båda ändar samtidigt.....inte myysigt!!
Hoppas att han snart blir frisk så att han kan få njuta av sitt påsklov!!

Vi har bestämt att vi i alla fall ska h
a en skön dag på Nordens Ark!!
Det är tradition för mej och killarna, vi brukar alltid ta med oss fika,mat och traska iväg bland djuren!! Görmysigt!! Så den dagen längtar jag efter!!

Nu ska jag ta en sväng till Solliden och köpa en blomma till min vän.Sen ska jag till stallet, och haffa någon att köpa hö av, till mina svin...sen får vi se vart denna dagen tar vägen...brukar ju inte va något större problem att få dagen att gå....

Ha en skön lördag!! Det
ska jag försöka ha!!
En försikti
g kram lite närmare...






1 kommentar:

  1. Är det så länge sen! Det är som du skriver, hon var en super go tjej! :) Ja tack, jag tar jätte gärna det "äckliga" pulvret! :)Det funkar hur bra som helst...har gått ner ca 5 kg på två veckor! E sååå stolt över mig själv!
    Har massa kilo kvar men en jätte bra början! Kram Kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!