tisdag 31 mars 2009

Känner efter ordentligt...

....och känner mej fortfarande som jag brukar,det vill säga frisk!!
Eller ja...frisk och frisk...men inte magsjuk i alla fall!!
Det trodde jag aldrig efter går-nattens tuffa arbete....trodde på allv
ar att jag skulle ligga pall idag!!
Den där wiskeyn gjorde nog susen!!!
Det är det ända den kommer att användas imot.....-magsjuka!!
För det går ju inte å dricka för att det smakar gott!!!


Och natten har varit lugn!!
Gick över lika fort som det kom!!
Så nu håller vi varenda tumme på att det inte har spridit sej!!
Och att inte jag har plockat med mej basseluskerna hem!!!

Idag står det städa på min att-göra-lista.
Jätteroligt!! Eller inte....nåärå, jag har faktiskt inte så ont av det!!
Måste ner och damma och städa på Big -boys rum
, han har ju tjejbesök med sej hem efter skolan idag, shuit-shuiiuu *jag busvisslar*....
Ja,jag vet!! Jag är knäpp!! Och att mina grabbar vågar ta med sej tjejer hem överhuvudtaget...är väl ett bevis på att dom troligtvis har gett upp hoppet om mej.....-jaja,morsan...hon är som hon är!! Taskigt fall....
doktorn grät....

Jag är ganska snäll....i alla fall när jag sover!!

"So much to do
so few people
to do it for me"



På med städmunderingen= gubbens t-shirt+mina favvo-laddar och fram med snabeldrake och dammtrasa....SE UPP RÅTTORNA..-för här kommer jag!! Bäst jag skriker HÖGT...man vet aldrig hur stora dom blitt...*hör hur det "krafsar" i hörnen.......*
På tal om
mina laddar...dom mobbar min gubbe mej för...han säger att dom e så gräsligt fula???VA?? Mina favvosar...elakt,tycker jag!!



Ha en skön tisdag!! Nu ska här fejjas!!!

Kramelikramisar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!