fredag 24 april 2009

Och så var det fredag....




Japp, då var det åter igen fredag!!!
Känns inte som att det var
längesen alls jag skrev samma sak.....Oj, va veckorna går fort!!

Och min helg är "räddad"!!!
Jag ska nämligen jobba.....fredag, lördag & söndag 21.15-07.15, piiip!!
Så jag kommer möjligtvis ,ka
nske,
troligen...förhoppningsvis va fräsch igen på tja...tisdag nästa vecka!!!

När jag jobbar natt, så är jag dagarna i i mellan nätterna inte speciellt social!!
Jag fixar familjen...men knappast mer!! Och det är ju så lyckat att vi ska på konfirmation på söndag klockan 13.00,piip. Vi hoppar över kyrkan som började klockan 11....för det är alldeles föör tidigt!!
Men sen får jag verkli
gen hålla mej i kragen så jag inte är potte-sur på kalaset efteråt!! Jaha...här kommer den sura....vill jag ju INTE att folket skall tänka!! Så skärpning fru Wernersson!!

Idag ska jag sätta mej med en bok i en skön stol på balkongen!!!
Jag har inte v
elat vart ute så mycket med min förkylning, men idag känns den bättre, och jag MÅSTE få lite sol idag, när jag ska sova bort största delen av dagarna hela helgen!!
Jag ve
rkligen gillar mitt natt- jobb, absolut!! MEN, det är liite jobbigt att sova när solen lyser och himlen är blå!! Då vill väl alla vara ute!!
Men det klart, ego-mej....alla andra jobbar ju dagtid...oftast inomhus...det måste ju såklart bli jobbigt ibland också .....sorry, tänkte inte på det!! Så....färdig-gnällt......

Kanske jag ska ta primiär-turen med mina nya skor idag också....hm, det hade ju inte vart fel alls....Bara gå där och glänsa...och se upp så jag inte trampar i en bajs-hög på marken......OM det skulle hända och jag såg vem som "la" den...så ska den matten eller hussen på skon upptryckt i fejjan!!! Jag menar...hur svårt är det att plocka upp skiten efter sin egen hund??
Jag fu
nderar allvarligt på om jag ska sätta mej hemma i dera trädgård, eller preciiis på utsidan tomten och lägga världens längsta bruno...så ska vi se om dom blir så jäkla glada........(bara en fundering)....
Tänk att jag kom in på hundskit...när jag tänkte på mina fina nya vita s
kor....jo..man känner sej själv bäst........OM det finns EN enda hög...så kommer jag troligtvis att trampa i den...bara för att skon är just VIT!!!



Men jag ska sna
rt fortsätta med gardinerna så jag kommer ut medans solen är på topp!! Å guud ,va det ska bli skönt att få lägga sej i solen en stund!! Och känna det bränna på kroppen...mmm,ljuvligt!!
Ha en skön fredag!! Och hoppas att eran helg blir toppen!!
Kram på er...från en ANNA..som fortfarande idag har ett par VITA Converse....m blå text då...//




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!