torsdag 9 april 2009

Skärtorsadg!!




Och självaste Påskafton närmar sej med stormsteg!!
Ser fram i mot påskaftons kväll i mysigt sällskap!!

Idag tog jag en häärlig sovmorgon, vilket betyder att jag låg och sov fram till 11.00,piiip....snacka bortskämd!! Men det är så skönt att få sova en stund på morgonen när man ska iväg till jobbet på kvällen!!
Man känner sej mycket piggare ,vilket inte är fel när man ska va vaken fram till 7,30 morgonen därpå!
!

När jag vaknade hade jag ett sms på mobilen..det visade sej att P längtade efter faster!! Vilket va ömsesidigt, så det passade ju alles utmärkt med en
P-dag idag!!
Så fram på eftermiddagen kom Pelle
-fisen och hans mamma på besök!!
P är nu 6 månader + några dar och redan stora grabben!!
Fikade lite och pratade, sen blev det en härlig promenad runt i vårt vackra Hunnebo!!! Har bott här i hela mitt liv, och kan fortfarande inte se mej mätt....
Nu märker man att det är en storhelg, massa, då menar jag stora mängder med löst folk....vår kära bad,sommargäster
...som kommer upp!!!
Skönt när dom kommer, då vet man att sommaren är nära...men skönare när dom åker hem!! ;0)

Japp,då har jag två nätters jobb framför mej!!
Ni andra som är lediga ,även ni som jobbar, får ha en riktigt bra skärtorsdag!!
Vårkraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!