fredag 17 april 2009

En härlig Fredag!!

Å, vilken underbar dag det har vart idag!!
Jag har fått så mycket luft i mina lungor så jag är helt färdig!!

Började denna dagen som IT-support. Funkade alldeles förträffligt bra!!
Antingen var kompisen L inta alls så trög som hon först trodde...eller så var jag helt grym på att lära ut!! Ok, för att va schysst kan jag ju säga att jag tror ärligt talat att det var L, som inte alls va trög!!

Hon snappade upp allting jag sa, troor jag, eller så spelar hon bra...
Återstår att se om jag f
år se henne på facet nått....

Efter det så stack jag till Metropolen Bovall!!
(jaaa, det klart att det var ett skämt)
Men jag måste ju säga att det var ett vackert ställe!!
Promener
ade med en jobbarkompis, som är uppväxt på stället, så jag fick mej en rejäl guidning!! Så nu vet jag vart flera stycken bor!!
Så nu kan inte en enda kotte i Bovall ,som känner mej, gå säker...för
nu vet jag vart ni bor!!!
Dagens tidning Lördag: MASSFLYTT från Bovall........hemskt irriterande människa invaderar....

Jag är förresten Smulvakt, så hon var med på promenaden.....jag släpade henne
sista biten..stackars hund,heelt utmattad!! Men hon sover nog gott ikväll!!Och hon måste ha fått i sej nått giftigt på promenaden...för hon fes i bilen på väg hem, så jag trodde min sista dag var kommen....minigris!!Om jag säger så här...mina fisar luktar smultron,om man jämför!!

N
u ska jag och min snygga karl ta en promenad!! Ja, det är ingen ide´att ni blir avundsjuka....han e upptagen!!Och jag har han inte bara lindad runt fingret..nänä, han e lindad runt hela kroppen,så han kommer inte en meter!! Sådeså, tjii fick ni....

Ha en riktigt nice fredagskväll!!
Och var rädda om varann!!!

kramisar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!