måndag 27 april 2009

EGO-Anna i farten....



Har ju vart å fixat burret idag!!
Kort och busigt var min förklaring på önskad klippning!!
Och så blev det!!
Jag är verkligen jättenöjd!! Har alltid fixat å trixat och haft dom m
est märkliga frisyrer...men det är himla kul!!
Det är jag.....verkar som att allt som är lite mysko...har en sorts "Anna-stämpel"...hm, hur ska jag tolka detta...att jag är mysko...eller att jag ..helt enkelt bara är jag!!??

Jo, för en gång skull så är jag överens med mej själv, bara sådär, utan beslutsångest.....jag är nog en kombo..av både mysko,och helt enkelt mej själv!! Bara att gilla läget!!
Så...här kan ni få sitta å garva en stund och tycka att jag är en mysko prick....det bjuder jag på!!

-jag vet ju trots allt att halva Sveriges befolkning...om inte mer, lider av avundsjuka.......

Så titta ni.....;0)

Kram till mej själv ...och även till er....

1 kommentar:

Ja, va kul!! Skriv nått!!