söndag 19 april 2009

SÖNDAG!!

Goomorron Sverige, tingelingeling!!!
Hoppas att natten varit bra och att ni sovit som små grisar hela högen!!
Det har jag gjort inatt, igår natt så hostade sonen Oscar nästan ur sej lungorna....hans astma visar sej emellanåt när han blir förkyld!!
Stackarn ,då har han det jobbigt!!
Men inatt har även han fått sova!! Så upp och hoppa vid nio-snåret, pigg som en mört!!

Nu ska jag strax gå ut och plantera ner några pensér i en kruka vid ytterdörren. Sen köpte jag en fin blå blomma också, vi kallar den blåblomma...jag har inte en susning om va det är. Men att det är en sån som man kan plantera ner i jorden om man vill...som kommer upp år efter år...va fasen heter det...*tänker*...hm...
YES efter en mallanlandning på dass..så kom jag på det...Perenner!!
Såå, om blomman visar sej vara en överlevare...så hamnar den troligtvis i rabatten sen.

Sonen Linus har dragit iväg med sin GT, och när han kommer tillbaka ska jag ha planterat och frächat till mej. För då stickar vi till Tanums-strand och Adidas-shoppen. Ska se om vi kan fynda lite snygga kläder till bra pris!! Roligt,roligt!!
Det värsta blir väl att få grabbarna att prova...det är ju inget dom tycker är jättekul...MEN, nödvändigt!!

Såg ni Robinson igår förresten.....jag FÖSTÅR att han (äckel) Christian får hatbrav
nu efteråt......jag skulle kunna tänka mej att skriva ett par rader själv!! Jag hoppas med hela mitt hjärta att det inte är han som vinner.....så SUR jag blir då!!
Sen är det ju inte mer än rätt att lag träsk....får byta strand....PÅ tiden om ni frågar mej!!

Så, nu ska jag plantera. Men först vill jag bara säga att jag hoppas att ni alla får en riktigt Braaa söndag!!

Kramelikraamen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!