onsdag 22 april 2009

Utmanad....

Goborrod...nu e jag vaken...och ska börja denna snoriga morgon med en utmaning....hur ska det gå,med hjärnan full med snor....

Jag har fått en utmaning av Lycklig fru & mamma, som går ut på att lista 10
saker som jag är tacksam över...hm...


  1. Först och främst är jag tacksam över att jag är jag...
  2. Sen är jag tacksam över att min make, tänk att jag fick den bäste...
  3. Och att VI två har lyckats få två ljuvliga grabbar..
  4. Sen är jag tacksam över att dom tre människorna är så underbara..
  5. Och att dom faktiskt verkar ÄLSKA mej....trots mitt humör...
  6. Och jag är också tacksam över "vårat liv" som känns bra som en dröm...
  7. Jag är tacksam över resten av min familj,mina vänner...
  8. Och att vi få vart friska och mått bra..
  9. Nu är jag tacksam för att jag är tacksam....man har ju faktiskt 1000 saker att å bra över....om man tänker efter...
  10. Sist men inte minst är jag tacksam över....MIN COOLA CROSS POLO!!!!
  11. Jag är inte som alla andra...det är jag också tacksam över...så jag la till ett nummer!!!
  12. Och nu blev jag tacksam för att jag våga........ooops,ett nummer till....ajdå! ;0)


Ja, sådär ja...det gick ju rätt snabbt. Fast det är ju såå svårt att utse speciella saker man är tacksam för!! Är man mitt i livet, med man, barn,jobb..ja allt som "hör till"....OCH att det funkar...så har man otroligt mycket att vara tacksam över egentligen!!
Det är nog inte fel att stanna upp och fundera, över detta ibland!!
Så kanske det positiv överväger det som för tillfället är negativt!!
Och allt blir ju så mycket enklare om man bara kan vara just: positiv!!

Nu sitter jag här med mitt kaffe och funderar över dagen.
Det står gardinsömnad på min "att-göra-lista idag!!
Nu gäller det bara att hon med beslutsångest bestämmer sej för hur det ska se ut....(hon=jag)......attans va det är jobbigt med beslutsångest!!
Meeen....jag är tacksa
m över att jag har tyget,tråden och min nya fina braiga symaskin.....så visst är allt toppen!!!
Skickar denna utmaning vidare till två goa töser.....Knutan76
och till 5barnsmamma

Ha en bra dag!! Ska styla vårat kök,ta ett kort och visa er sedan!!

Kramkalas....+en snorig pöss

1 kommentar:

  1. Jag kan i alla fall kommentera hos Patti, kanske e metro som bråkar, den gör det ibland!! Jobbigt att du oxå åkt på förkylningen som går runt överallt!!Krya på dig!! Kram Kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!