torsdag 30 april 2009



Gomorron magistern...förlååt att jag är sen....men jag blev kvar i en dröm...

Men nu, nu har jag åter bänkat min lilla nätta (?)
i solstolen på balkongen!!
Och på min lilla nätta sitter ett par shorts som jag tyckte va sådär pinsamt små, när jag köpte dem för ett par år sen...Men perfekta att ha på stranden, om man inte gillar att gå och "fladdra" runt med häcken i en nätt bikinitrosa......INTE min specialitet!!! Men tillbaka till mina shorts som en gång var sm
å.....jämförelsevis med shortsen man tydligen ska gå i idag, så visar sej mina nu vara så nära ett tvåmanstält man kan komma!!!!
Och jag är less
en min härliga vän L......men det kommer inte bli något kort på"tvåmanstält med innehåll...."Jag har nämligen ingen vidvinkel-kamera.....


Ååå, nu blev jag plötsligt på ett strålande glatt humör....jag kom på att världens bästa gubbe slutar tidigare idag....det är ju afton!!
Så vi får ett par timmar x-tra att umgås innan jag min käcking ska dra till jobbet. Trist en dag som denna, jag hade ju hellre valt att tillbringa den i sköna vänners sällskap.....om dom vill ha oss...vill säga!!

Nu ska jag hämta ett STORT glas vatten, phhuu, hett,hett..och återgå till min "hobby-neger" bränna!!!
Så ha en riktigt
härlig dag!!

Kram på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!