torsdag 2 april 2009

Jag får inte glömma att säga....




Till min kompis med R idag!!
Hoppas din dag blir toppen!!
Å va jag e avundsjuk på
dej som får äta tårta idag!!
Jag skulle personligen kunna tänka mej att fylla år varje dag!
!
För åldern har absolut ingen betydelse för mej!!
Jag är barnslig som en fjortis och tråkig som en PRO-tant!!
Nu vill jag inte påstå att alla PRO-tanter är tråkiga,men ni fattar va jag menar!!
Om vi säger så här...jag är väl inte känd för att va ute i svängen och hitta på föör mycket!!
Men det är ju själv-valt, så tro det eller ej, jag NJUTER av mitt liv!!
Och livet är enligt mej...till för att njutas!!
Fast vi alla gör det på vårt eget vis!!! Så njuuuut!!!!!

Nja,jo,men kanske inte just idag, eller igår....men det beror ju faktiskt på att jag e "rödden"!! Jag mår fortfarande inget vidare alltså!!
Men
det beror nog mycket på att jag inte har någon som helst matlust!!
Och mat...det måste i alla fall jag ha för att må bra!! Och får jag ingen mat i mej så blir ju jag såå orkeslös!! Nästan lam....

Men i
dag har jag fått bytt gardiner + att jag beställt nya från en helt grym sida , Stoff & Stil, som hade helt otroligt mycket kul!!
Så nu är nya köksgardiner beställda + ett mönster och tyg till en väska!!
Det har jag aldrig sytt någon tidigare,så det ska bli grymt spännande!!
I tyg och olika sorters vax-duks-bitar skall den bli!! Åå, 7 dagars leveranstid, hjäälp va jobbigt!!
Äntligen ska jag få sy på min symaskin!!! *lääängtar*

Ja,sedär...nu kom PRO-varningen fram igen....fattas bara att jag ska sätta mej framför tv.n å sti
cka!! (vilket jag gjorde runt jul, då sa min gubbe att jag påminde om hans mamma som alltid satt å sticka framför tv.n).....Tack,för det televerket....
Eller korsstygn, haha, det tycker jag ärligt talat e skitkul, men jag gillar inte att ha det framme...och då kan det kvitta!! Aldrig att jag lägger ner så mycket tid på nått som jag inte vill se!!!
Ungefär som att gilla att baka tårtor å bullar å kakor...men inte äta!!
Inte en chans....jag moffar nästan i mej rubbet själv....

Nu ska jag försöka ge mej på att äta igen, har testat ett par gånger idag, men utan speciellt bra resultat!! Har blitt helt kallsvettig och mått pyyyton....jag vill må bra!! Gillar inte detta!!
Nu SKA jag äta....om j
ag så ska trycka ner det med en pinne.....

Och vet ni nått fruktansvärt hemskt som kommer hända....
Jag missar Zumban idag......Katastrof!!!* Wawawaaa, jag sliiter mitt hår*

Ha en sköön torsdagskväll...
Kramen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!