onsdag 15 april 2009

En trött-i-ögat-dag!!


Jääääsp, va jag e trött i ögat idag!!
Ell
er ja,varför inte dra till med hela kroppen!!
Har sovit illa idag,riktigt illa!!! Och jag kan inte ligga kvar å rulla runt för att somna om..det funkar inte för mej!!
upp och hoppa...eller ja,rättare sagt dra benen efter mej!!
Och den som påstår att kaffe är upp-piggande......hur gör ni??
Pigg av att springa på toa stup i kvarten...det blir inte jag!!

Väskan väntar!! Oj,va jag är sugen på att sy!! Hade en fundering på att sy en liten sommargarderob till mej själv också!! Riktigt kul med lite linnen, tights och kjolar som ingen annan har!!! Typiskt mej!!
Har aldrig gillat att ha samma saker som a
ndra, vill alltid va lite annorlunda!! Men det är väl jag, ett typiskt mej-syndrom!!

Så va
d tror ni....kommer jag att våga gå ut med min blivande väska??
Jag ska inte säga för mycket, jag ska sy ihop alla bitar först + ha dit en dragkedja......Så den kan,om jag ha otur hamna i högen: det där tar vi en annan gång......Såna högar finns överallt hemma hos mej!!
Min specialitet!!
Men jag är taggad!! Ser framför mej hur förfrågningar om upp-sydda väskor strömmar in...och inom ett halvår har jag två anställda!!
Hm,bäst jag börjar fundera på vad jag ska kalla min design.....
Måste nog bli något med Anna i alla fall....Förslag??

Näpp,nu ska jag plock
a fram min symaskin!!! Sen drar jag igång med min första kollektion!!! Kan nog snat läsa om mej i dom "kända" blaskorna!!!
En autograf=10 kr...passa på, den kan bli(LÄR bli) värd massor!!
Ha en skön dag!!
Jag själv ska sto
ppa tandpetare i ögonen och försöka mej på att sy!!
Kramelikramisar en trött-i-ögat-Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!