fredag 3 april 2009

Äntligen fredagkväll!!!



Jag har längtat så jag håller på att bli galen!!
Behöver sällskap!! Nu ska ni se att gubben har helt andra planer än att hålla mej sällskap ikväll, fattas bara annat!!
Visst Oscar,yngste sonen har vart hemma i eftermiddag, men hur spännande tycker han att jag är....nja,sådär va!!
Han är en sån grabb som gillar att gr
eja för sej själv, rita, lyssna på musik, spela dator...
Medans jag...helt svältfödd på vuxet sällskap, skulle kunna tjata hål i huvudet på vem som helst!!!
Men det klart...det kan jag göra oavsett om jag vart sjuk ett par dagar eller träffat folk varenda dag!! Tänk att det kan va så kul att prata!!
Ni vet,tysta leken, den har jag aldrig vunnit!!!
Har inte vett på att hål
la käften...så är det bara!!

Jag är till och med så piiinsam, att jag frågar tjejer, tänker speciellt på en tjej som gick i samma klass som mej på högstadiet.....när dom ska ha... Ja, barn alltså......Fick då ett svar...- Näähäj, jag är inte gravid, jag har bara inte gått ner efter den första.......
Kan ju säga som såhär...tyckte hon inte om mej i skolan...så tycker hon definitivt inte om mej nu!!! Idiot!! Tääänk!! Nääärå, inte jag!!

Men men..."thts life"!! Och "thats mee"!!
Tur att jag har min familj, som gillar mej precis som jag är, med eller utan "plump"..fast det klart...mest MED!!

Nää, om jag sk
a ta och trycka i mej något riktigt smaskigt till kvällsmat....ska jag ändå inte få behålla det...så kan jag väl få njuta när jag äter åtminstone??? Det tycker inte jag är mer än rätt!!!

Ha en häärlig fredagskväll!! Och ta hand om om ni gillar!!
Kraaam, fortfarande på avstånd....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!