torsdag 12 mars 2009

Zuuumbaa......

JAAA!! Torsdag betyder Zumba...Zumba betyder "shake it baby".....
Det är underbart roligt...speciellt när man fortfarande "shakar" en timma efter avslutad träning.....hm,har länge funderat på varför??
Och kommit fram till....att jag e rätt så mjuk å go i hullet....
Positivt eller negativt...tja,beror på vem du frågar....
Mej:....mmnjaaa,lite fastare hade inte gjort ont...
Min make:....hm,det gör ju inte ont att krama mej, några skavsår efter en hård och benig kropp får han då inte!! Och det måste ju va positivt!!

Och dedär med Beach 2009......jag ser ut som jag gör, mår faktist väldigt bra!!
Och den som inte gillar det han/hon ser......kan blunda!!!
För jag tänker inte gå och gömma mej för att jag gillar mat....och att sola å bada!! Sådeså!!

Och om jag själv får säga det...så SKA det skaka ganska ordentligt på Zumban.....så det är en dans som passar min kropp!!! Va är en "shaking as" utan aset liksom......

Så, nu ska jag svida om, till min stringbody+ett par guld-glansiga tights!!!Och jag får inte glömma resårbältet i midjan........

Ni skojjar....gick ni på den....hahaha, ni känner INTE mej!!!
Nepp, här är det träningsbralla + linne som gäller!! Synd för er.....eller tur....

Ha en riktigt skön kväll!!

Nu ska jag ut och få 13 000 steg på zumban.......

Kramelikraamen


2 kommentarer:

  1. Vad e zumba? nyfiken.../samira

    SvaraRadera
  2. En salig blandning av massa olika danser...salsa ,merenque,reggaeton,mm...och till mestadels latinamerikansk musik....underbart!!

    //Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!