lördag 14 mars 2009

Melodifestivalskväll....ikväll...

Verkar ligga i allas intresse....men jag bryr mej inte ett dugg...det var läänge sen man tyckte att det bästa bidraget verkligen gick vidare!!! Det handlar ju inte om bästa sång och musik längre....
det handlar om utstyrsel....ju närmare en fågelskrämma desto större chans att gå vidare....
Mycket märkligt om jag få säga det, får och får...sen när började jag bry mej om vad man FÅR säga??
Har sett snuttar av något program ...bla en guld-disco-kule-klädd Agnes.....julen är över liksom...det är mars nu!! Nää, jag tror inte att jag fattar grejen helt enkelt!!

Bara för att vara motvalls kärring och gå imot strömmen...så tänker jag hoppas på att Carolina vinner...hon är en skön figur!! Hon vågar!!!Det är coolt tycker jag!!

Det måste ju vara en kvinna som kom på lördag+godis=lördagsgodis!!
Vaknade vid 13-tiden, smög mej ut i köket, luktade till mej choklad, mums,med ett enda sniff,sniff....jag har näsa för goa grejjer!!! Jag njöt av en bit choklad,verkligen njööt!! För idag är det lördag och gottedag!! Enda dagen på hela veckan jag verkligen kan äta godis med gott
samvete!!!
Det värsta jag vet är när jag är godissugen och någon smarting säger: Ta ett äpple eller en morot.....
Allvarligt....VEM vill ha en morot, när man skulle kunna döda för lösgodis eller choklad????
Karaktääär får man upp i ansiktet då......
-Öööö, säger jag...visserligen tror jag på ett liv efter döden...men jag tycker man ska njuta av ALLA liv man förhoppningsvis får!!!
Så: Ro hit med en snickers....NU!!

Nu ska jag göra ingenting!! Måste få erkänna att jag tycker att det är löjligt gott ibland!!
Att få ligga i sängen å bara vaaa!!!
Grabbarna grabbs åkte iväg en stund...oc
h mamma mams blev själv...
Troor att jag ska ligga kvar med lappetoppen i knäet...å surfa en stund!!!

Och äta en morot.....NÄ, jag mena choklaaaaaad ju!!!

Må så gott alla goa människor!!!! Och njuuut av lördagsgodis!!! Det är ni värda!!

Kramelikraam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!