måndag 23 mars 2009

Tvätta städa...





...putsa damma....vädra,diska....

Jaa,okej då, vädra är inte såå jobbigt!! Jag har en tendesa att flänga upp varenda dörr å fönster så fort solen råkar visa sej...och sen i eftermiddag...så undrar jag varför jag fryser??!!

Har en f
örhoppning om att dammet liksom ska hitta bort från mitt hem alldeles självt...men det verkar trivas.....inte bra!!

För finns det, på allvar, nått tråkigare än att damma, jag menar damsuga, tvätta golv är heelt okej, men damma....
Så satans tråkigt....blääää!! Men men...råttorna har växt till sej...dom e stora som elefanter och morrar...så nu är det dax!!! Ingen återvändo....(det finns vissa dagar då man önskar att en kompis hade ringt och bett om mitt sällskap) och idag är en sånn dag.....*stirrar på telefonen*..men det verkar inte ha någon större effekt....Skit åxå!!

Ska ta tag i eländet nu...sitt ni där framför er
a datorer bara...gör det!!
Jag ska va liite duktig nu i alla fall........men få inte dåligt samvete för min skull...nääärå!!

Ha det så gott då.......



Kraaaam



Lägg till bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!