onsdag 25 mars 2009

Sooliga onsdag..

Välkommen!! Jag var ju nästan rädd att det skulle komma snö idag!!
Var mycket hemska moln på himlen tidigare imorse, runt 7-snåret.
Och kallt som skam!! Så jag funderade på att säga till sonen O, att lämna cykeln hemma,..troligtvi
s får vi pulsa i snö i eftermiddag.. vilken tur för me, att jag inte sa något!!
Heelt otroligt, jag som aldrig kan va tyst....

Idag är jag uppe så där läskigt tidigt....jo, kroppen har nog fattat att jag faktiskt tänker va uppe från och med nu....men skallen verkar inte göra någon insats till att vakna....känner mej helt grötig i bollen!!! Men det var JAG och ingen annan som fixade klipptid till grabben idag klockan 14.15, och då får jag se till att han kommer i tid......va tänkte jag på igår egentligen??
Så ut till Kun
gshamn bär det nu snaart, efter att jag tagit en (förhoppningsvis) upp-piggande dusch....med min snabba suuupertuffa bil!! Jag ÄLSKAR min bil!! *mallig*...den e skitatuff,tycker jag!!

Ni vet när man är sådär lätt berusad...och efter en stund kommer på att : f**n, nu har jag pratat konstant om inget intressant alls i en timme....jag booorde va tyst!!!.....så känner jag mej just nu!! Bla,bla,bla......

Såå, mina vänner, för att inte jag ska somna,slå sönder min lappis med en hårt "duns"...så ska jag pysa iväg och fräscha upp mej (ska göra ett gott försök ialla fall)....jag säger:

HejSvejs en stund, kan hända vi ses igen senare!!

Och till A, min svägerska säger jag.....jag hade svarat på alla frågor (morrrr) och när jag skulle publicera...va händer...jooo, POFF....allt hamna i en stoor gröt....
Min make ska få lära mej....den kommer!! Jag lovar!!


KLääääm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!