lördag 28 mars 2009

Lördag,lördag,löööördag!!!!


Alla härliga människor!!!
Hoppas morgonen har varit toppen!!
Här startade dagen med en god frukost,och sen var det GT-hämtning till stora grabben! Han strävar och är så himla duktig vare
nda helg!!

Måste erkänna en sak.....igår kväll gnällde jag om att behöva åka till affären och trängas med halva samhället.....

Jag ringde till min make istället, kopplade på charmen (jo, det är sant...den finns där någonstans..)...och VIPS så hamnade vi på Bella och TexMex-buffe´...

Häärligt ,härligt!! Lat-Anna slapp att gå
till affären och slapp att fixa kvällsmat!!!
Men det var bara jag och maken som käkade buffe´n, grabbarna tog varsin pizza istället. Jag tyckte buffe´n var supergod!! Jag
åt,och åt och åt......och blev PROPP-mätt!!! Jaa, alla var nog ungefär lika mätta när vi lättade från Bella.....en perfekt fredagskväll!!!

Och när vi kom hem så blev det till min stora glädje Let´s Dance -tittande!!!
Jag har aldrig önskat att någon ska vinna så mycket som igår!!
Och HAN vann...den där en
ormt store muskelknutten med ett (verkar det som) lika stort hjärta!! Där satt jag som ett fån och snorade av glädje....över dessa två underbara människor!! Mmm, lite knäpp är jag...bara att erkänna!!

Sen stupade vi i säng allihopa....mätta nöjda och belåtna!!!
Zzzznark!!

Idag ska jag försöka lura med min gubbe till loppisen på Canserfonden i Väjern.....(scyyy, säg inget...)han tycker inte att det är det-bästa-man-kan-göra-en-lördag-aktivitet....kan jag säga.
Just
nu står han faktiskt och stryker.....haha, och jag sitter och bloggar...fattas bara en flarra vin och ett gäng praliner här bredvid....så är lyxhustrun JAG!!!
Vi får väl se vad denna lördagen har att erbjuda!! Härligt lediga är vi i alla fall!!! Så njutas ska det!!!

Ha det så gott!!!!
Kraaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!