måndag 30 mars 2009

Gokväll!!

Alla Bloggfantaster!!
Vilken tuur att ni finns!!
Eller ja....jag har ju faktist inte en susning om ifall det är en enda kotte ute på
min blogg!!
Jo,någ
ra har jag fått positiva kommentarer ifrån på facet!!
Vilket är r
uggigt roligt!!
Blir sådär löjligt mallig,när jag förstår att någon verkligen gillar det jag skriver!! Fast jag inbillar mej själv att jag skriver enbart för min egen skull,så klart man vill eller hoppas att andra ska uppskatta det!!
Säger jag något annat så ljuger jag...å det är fuult å ljuga!!

Lite som att skriva dagbok,fast man delar med sej till några fler!!
Därför får ni inga smaskiga detaljer om mitt fruktansvärt glamorösa, händelserika och intressanta, heeta privatliv......det spar jag för mej själv!! Och jag loovar: jag har FULLT UPP!!!
Men det klart...har ni några frågor så kan ni ju alltid st
älla dom...och hoppas på svar!!!
Gillar inte att läsa om andras personliga problem själv,när jag är ute på bloggar-stråt....men det är ju absolut upp till var och en!!

Nu har jag gjort en bild på min son också, av hans favoritsysselsättning när vi ligger på hotell.....DUSCHA!!!
Han kan stå precis hur länge som helst och han inte bara står,han gastar i falsett (nä,han sjunger som en guuud),plaskar med vatten(så det tar minst 1 timma att torka upp),och sen sist men inte minst...han tvättar inte bara sej själv utan ALLT runt omkring!!!!(vääldigt myysigt på hotell, blää) Samma sak gäller även hemma....
Man får liksom påminna honom...-Gör det du ska nu Oscar!!! Det KAN finnas andra som vill duscha i VARMT vatten.....
Och ur duschen kommer ett litet skrumpet Oscar-monster...Buuuu!!!
Mammas lille goding!! Du är också fiin!

Han är lik mej i humöret....vilket kanske inte AL
LTID är positivt....
Helt enkelt lik sin mamma...-men söt ändå!!

Nu ska jag hoppa in i duschen!!! Hääärligt!!
Ha en super måndags-kväll!!
Jag ska iväg till mina spykråkor på jobbet....nice bajs!!!

Kramen från mej!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!