torsdag 19 mars 2009

Inte helt död,meen....

....fruktansvärt trött och utmattad efter en promenad med "lillmatte"!!!
"Men så är det, det visste jag ju....tänker Smulan...."

Är man hos "lillmatte" får man snällt följa med på hennes promenader!!! Och ta igen sej och sova sen!!!

Här ser ni alltså min lilla bebis Smulan, min mammas och pappas vovvs på
ca 1½ år.
En riktig mysig vovve, som är
jättemysig och ha som sällskap!!
Idag fyller ju min mamms 60 år, så hon å papps har dratt iväg, så då får Smulan vara här hos oss!!
Smul-vakter är precis va vi är!!

Idag ska jag ta tag i Smulans päls......en trimning hade inte vart fel....hon har päls för en hel kennelklubb!!
Och hon blir så fin ,när man får klippt och ansat hennes päls, så de närmase timmarna ska jag tillbringa med Smulan och hennes päls!! Det tar otroligt lång tid att ta sej igenom denna pälsmatta!!
Kloklippning står på¨listan också, så hon ska va så fin å ansad när matte och
husse kommer hem!!!



Idag är det Torsdag,för den som inte visste....och den som visste vet kanske vad det innebär för min del....JO, det är zumba-dax!!! Ååå,så roligt!!! Idag ska jag få svänga mina lurviga än en gång!!!

Ha en skön dag, och ta hand om er själva och dom ni gillar bäst!!

Kram,kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!