fredag 20 mars 2009

En dag, gjord för utflykt!!

Vilken härlig dag jag har haft!!!
Började med en skön sovmorgon!!
Sedan bestämde vi oss, jag och kompisen N, för en utflykts-dag till Smögen!!
Perfekt!! Stoppade Smulan+bajspåsar i bilen och drog iväg!!

Hade ju tänkt att gå på bryggan och runt, men jag hade ju glömt (mitt nööt)
att det pågår renovering av bryggan...så vi försökte hitta en lösning på att komma fram...för
det skulle ,enligt en arbetare funka....men vi gav upp!!
Tog småväger i det gamla området precis ovanför bryggan upp mot Lotsgatan sedan
Sedan fortsatte vi och promenerade genom Smögen!!

Efter ett tag började det att suga i tarmen....vi såg ju när vi började gå..att Göstas va öppet.
Så till Göstas bar det!! En varm
fisksoppa med bröd och en Loka, perfekt utomhuskäk!!
Det var heelt underbart att sitta ute,trots att det inte var helt vindstilla och liite småkyligt,så
fick man en härlig känsla...Snart,snart så är sommaren här!!



Medans vi satt där och åt, så tror jag minsann att lilla N, som låg i vagnen kände matlukt!!

Så in på Göstas och låna m
icron, så att även liten fick mat!!
Snacka om att käka ute!! Häärligt!!

Var ute ett par timmar, så nu när man kommit hem,så känner man att man fått mycket luft!!
Ska sätta på en kopp kaffe och slappa en stund!!
Ha en skön fredag!!

Nu längtar jag efter kvällen...och att mannen ska komma hem!!! *saknar*

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!