torsdag 5 mars 2009

Ännu en dag -en torsdag..

Tjaa, då har jag lärt mej något nytt, hoppas jag!!
Gjorde ett riktigt bra inlägg , enligt mej själv, och skulle bara förhandsgranska texten först..och va hände då?? Jo, den bara POFF, försvann......då blev jag drake!!!
Men jag gör ett försök till...

Vänner - nya härliga vänner....
Vill man ju alltid ha!! Och dom gamla vårdar man ömt!!

Jag har faktist "hittat" två stycken riktigt mysiga tjejer genom familjeliv...

En av dom heter Anna, vackert namn, och hon bor inte långt ifrån mej.

En helmysig tjej, som man bara tycker om sådär med en gång!!
Har ju inte fått träffa denna Anna än, men jag har bestämt att en vacker dag, då vill jag möta henne "in real life"!!! Kan tänka mej att vi kommer att sitta å tjata å dricka kaffe, precis som att vi känt varann sen vi va små!!

Och den andra tjejen heter Minna, en helt ljuvlig människa som man bara vill lära känna mer!!
Känner bara ååååå va jag gillar henne!! Har mailat en del till varann, och pratat om allt möjligt!!
Minna bor i Göteborg en bit härifrån, men det ser ut som
att jag ska få nöjet att träffa denna ljuvliga varelse till helgen!!
Det är ju den stora Nordiska stämpel och scrapbook-mässan i Gbg till helgen.

Och eftersom vi delar detta intresset så tyckte vi att det var ett ypperligt tillfälle att träffas just där!!
Få väl se om vi hittar varann, vi kommer ju knappast att vara ensamma......Men jag ska söka med ljus å lykta!!


Det är härligt med goa vänner!!!

Idag är det torsdag- och det betyder ZUMBA!!!
Det är den roligaste träningen jag har gjort någon gång i hela mitt liv!!
Musiken är till största delen sydamerikansk, och det är en mix av merengue,salsa,reggaeton dans. Ljuvlig, underbar musik, det bara går INTE att
va still!! Hela kroppen vill liksom bara sprätta omkring, höfterna lever sitt eget liv....och man kan skaka på både det ena och det andra...som man inte hade en aning om.....
Man är fullkomligt helt slut efter en timmas Zumba, svetten dryper, och man dricker litervis med vatten.....ja, det är helt enkelt underbart!!

Nu ska jag dra mej ut i köket.....kylskåpet ropar efter mej!!!
Eller var det kanske två hungriga grabbar??

Vi får se.....ha d så gott!!
Vi hörs!!!
Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!