måndag 16 mars 2009

Whhaaaa...*sträcker på mej*

....sedärja...Gomorron!!
Tiden går fort när man har roligt!! Nu är redan tre nätters helgjobb gjort!!
Nu ska jag njuta av min säng...- två dagars nattsömn!!! Ljuvliga tanke!!

Idag känner jag mej sådär konstigt tom i bollen????
Blir lite orolig för mej själv.....finns det fler än jag som känner så här ibland??
Vill så mycket...ska så mycket...men NÄ...blir sittande som ett ufo, och gör ingenting??!!
Tappat handlings-för
mågan liksom.....
Joo, men visst...den brukar ju dyka upp igen, det är inte så att jag känner mej i koma en längre period, fast NÄR jag känner det, känns det skumt!!


Kanske ska sätta på kaffet..och hoppas på att det har en positiv inverkan på mej!!
ÅÅ, va jag skulle vilja att kaffet hade samma effekt på mej som många andra!!
Många kan ju inte dricka kaffe för sent - för då kan dom inte sova....
Hallå...vi dricker kaffe i stort sätt hela nätterna när vi jobbar......
och nått problem med att sova när jag kommer hem...FINNS inte!!
Det är som att någon slår en klubba i skallen på mej....efter 5-10
minuter ligger jag där...
fullständigt utslagen!!!
Men nu ska jag testa om det kan ha en uppiggande effekt.....
Och hungrig är jag också....gööörhungrig!! Mat måste jag ha...NU!!

Jag får helt enkelt ta mej ut i köket och fixa lite mat=energi, om jag överhuvudtaget skall få nått gjort idag!!


Ha en go dag, jag ska just ta tag i min....och hoppa
s att den blir bra!!

En något slapp kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!