söndag 8 mars 2009

Hem ljuva hem...


Jaa, så sant som det var sagt!!
Man vet inte hur mycket man uppskattar sitt hem, förrän man är hemifrån??
Visst är det underbart att komma bort, hitta på saker med dom
man älskar mest!!
Men det finns ju inget bättre än att komma hem!!!

Idag tog jag en liten tripp till på Mässan....för TÄNK om jag missade något igår??
Det får ju bara inte hända!!
Så det blev några fler stämplar + en Embossing-pistol...
Jag tänker alltså inte gå runt å skjuta folk...jag ska använda värmepistolen till ett speciellt pulver som man duttar på stämpel-färg och annat...och få en upphöjd yta. Hur häftigt som helst....om du frågar mej!!

Och nu har jag plockat ur alla påsar (oops, det blev visst en hel del....)
och suttit som ett litet barn på julafton, trots att jag köpt allt själv!! Hm,jag e nog en konstig prick!!

Men nu är vi då äntligen hemma!!
Och ikväll är vi trötta allihop, så det bli en film och slappa i soffan under en filt....och sen
"DONK" rätt i säng!!

"inget går upp imot en kram från någon man älskar i massor"

Må så gott allihop!!


Kramelikramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!