fredag 13 mars 2009

Mitt scraproom.....

...eller kanske rättare sagt...min scrapskrubb!!!!!
Jo, jag har säkert nämnt att jag har ett scraproom, men....
i verkligheten är det väl egentligen en skrubb!! Man tager vad man haver!!
Och det fick bli ett utrymme under trappan, som bara
numera är MITT!!!
Jag får i stort sätt gå in, och backa ut, men det är MITT!!
Mina saker får ligga ifred, jag kan lämna det där
jag avslutar för dagen och återkomma
där jag slutade!! HELT underbart!! Men nu känns
det fullt....attans,jag som vill ha massa meeer
saker!!! Känner ni henne som aldrig
blir nöjd.....Här e jaaaaa!!!
Jag VEET att jag är hopplös när det kommer till att vilja ha alla nyheter, man måste begränsa sej, men det är ju såå svårt!! Och d
et borde va förbjudet...hur mycket ska man begära....va??

Men ni måste ju hålla med om att jag utnyttjar min skrubb!! Finns inte en yta som inte är täckt!!! Och så har jag (eller min man fick göra jobbet...) gjort om en gammal byrå till mina papper, tagit ut lådorna och satt in massa hyllplan så att papprena ligger på plats!! Perfekt!! Det går faktiskt att se på kortet!! Tyckte att jag var skitsmart som kom på den ide´n!! Men vad gör man inte....ett eget hobbyrum är guld värt, och där finns en dörr åxå, jag kan gå och stänga in mej en dålig dag....eller när grabbarna har tröttnat på mitt tjat, ja, då pyser jag in å gömmer mej, och glömmer tid och rum....

Det är först när jag börjar bli hungri
g som jag inser hur länge jag suttit där och skapat....mina egna alster..det är så skoj!! Testa!!

Jaa, då var det ca 3 timmar kva
r då, tills gubben kommer hem!!
Fredag betyder tacos!!! Eller pizza om gubben får bestämma,men det får han inte idag!!




Och må så himla gott allihop!!!


Kraaam






1 kommentar:

  1. Hej vad kul med fler som är kreativa. Gå gärna in på min sida och kika på mitt hjärta InMyHeart smycke som jag gör. Ett smycke som symboliserar dom vi alltid kommer bära med oss i våra hjärtan. Vänligen / Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!