måndag 2 mars 2009

Snöööö.....

Men jag vill INTE ha mer snöööö nu..
Jag vill ha gröna gräsmattor å fågelkvitter!!!!
Jag vill ha vårjacka, och gummiskor!!
Jag vill känna lukten av VÅÅÅR!!!

Fast va hjälper det att gnälla, verkar ju inte va någon där uppe som bryr
sej om va lilla jag tycker.....för då hade snön legat vit på lilla julafton redan!!

Jag tror på allvar att när jag tillverkades så glömde dom bort att lägga
till temperatur-reglage....jag fryser ju alltid på vintern!!

Kvittar va jag tar på mej......
Nää, jag är gjord för sol å värme!!

Nu ska jag försöka sluta gnälla och ta tag i lite
roligt hushållsarbete!! Lägga in all ny-struken tvätt,
som jag till min makes stora glädje tog hand om igår!!
Och bli en glad och pigg Anna - en utmaning,helt klart!!

Må så gott in the snowstorm.....kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!