måndag 16 mars 2009

Älskade ,goa ,underabara....


...sonen Oscar kom hem till sin mamma efter skolan idag, med en present!!! Jag blev alldeles till mej av lycka!! Han har sytt mej en väska, en jättefin väska!! Med hjärtan på, det bästa jag vet!!!
Att min lille grabb har suttit i skolan och
bestämt sej för att göra en väska till sin mamma, gör mej vaaarm i hela kroppen!!!
Jaa, har sagt det förut, och jag säger det igen..... BARN är livet!!! Att man kan ha såå mycket kärlek i
kroppen!!! Det är underbart, ja alldeles underbart!!! Mina två söner är det bästa som finns!!
Och när jag valde pappa till
sönerna.....-SÅ VALDE JAG DEN BÄSTE!!!!
Tänk vilken tuur jag har som får ha tre ljuvliga grabbar i mitt liv!!!

Ha en skön måndagskväll, nu ska jag sätta på tv.n och titta på "Familjen Annorlunda".....
Ha det gott!!

Kraaaaaam

2 kommentarer:

Ja, va kul!! Skriv nått!!