söndag 29 mars 2009

Godmorgon Gottfolk!!!
Sovit Gott?? BRA!!
Fast man visste att man skulle ändra klockan inatt kom det som en glad överraskning nu på morgonen...-Va e klockan?...frågade jag den underbare varelsen vid min sida(mannen)
-Åtta, svar
ar han...-gott vi kan sova en stund till!!
Oooops kom jag på - Klockan är ju nio nu då, sa jag...jääääsp,va trötta vi blev då!!

Så det var bara att gilla läget...upp och hoppa!! Vi hämtar ju grabbens GT vid 10-tiden och då har vi käkat frukost innan...Så mannen vid min sida gick upp, satte på kaffet,kokade ägg, och så kom det så småningom....-Frukosten är klaaar!!!!
Mums, va det är gott med frukost!!

Idag är en x-tra rolig dag!! Vi får besök från Lidköping!!!
Gubbens sy
rror bor där med sina familjer. Och idag kommer ena syrran F, på besök med hennes gubbe+ deras son C!!! Guud va jag har längtat efter dom!!!
Och sonen C....jag är säker på att den grabben föddes med ett leende på läpparna, och han har garanterat lett sen dess!!! En gladare grabb får man leta efter!!!
Lille "bubben" har nog blitt stor nu.......goooding!!

Så nu ska jag förbereda middan, det står lasagne + en fetaost-sallad på menyn!
Gott,gott! Så den ska bli klar innan dom kommer så
det bara är till att sätta i ugnen och värma på den sen!!! Det där är vuxenpoäng!! Vore väl på tiden att jag fick några.....
Så ... moot spiiisen!!!

Förresten..kom ni ihåg att släcka igår?
Det gjorde ialla fall vi, det var bara tv.n som var igång, annars var här bäcksvart,till och med gubbens träskpaddder (sköldpadder) simmade i mörker just den timman...riktigt mysigt!! Men det var inte många va vi såg, runt omkring oss, som släckte....synd!!

Ha en härlig lördag!! Det ska vi ha!! För det har jag bestämt!!! Bra va??!!

Kram på er!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!