måndag 9 mars 2009

Ännu en ny dag..

Jaa, visst är det gott att va hemma !! Men VEM har vart här hos oss medans vi var borta??
Troligtvis ingen, men visst är det märkligt att det första man får göra är att städa??
Fast ingen har rört sej i huset på nästan 3 dagar.....då BORDE det var lika städat när vi kom hem,som det var när vi lämna det!! Men näädå....här har minsann dammråttorna haft fest, när snabeldraken haft semester!! Det vill jag lova!! Damm, Atjho...överallt!!

Men nu är det rent och fint och två maskiner med tvätt hänger på tork!!
Aaaa, känner mej duktig!!

Har vart och fikat med en mysig tjej idag, och träffat hennes dotter för först gången, en liten liten supergullig tjej!! Mysigt!!

Nu ska jag käka köttbullar och mos...med lingon!! Mums, jag e hungrig som en varg, i vanlig ordning!! Sen ska jag sätta mej med mina stämplar och få lite ordning och reda!! Det gillar jag!! Var sak på sin plats!! Ha det gott ,vi hörs!!

Kraaamiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!