lördag 7 mars 2009

Scrapmässa=trött i benen!!











Jaa, nu är jag trött i benen!!
Har gått på Nordiska stämpel & scrapmässan i ca. 5 timmar idag!!

Såå kul!! Har gått in för stämplar och ProMarker pennor till 100%....

Och det finns ju inte FÅ stämplar, så lätt att välja var det INTE!!
Men det blev lite smått och gott, som ni kan se....

OCH....jag träffade min nya vän Minna också, tjejen från familjeliv...och hon var precis lika mysig i verkligheten som jag trodde...Hade telefonkontakt och bestämde att vi skulle träffas å ta en fika. Och det blev liksom som att träffa en gammal vän....-Heeej, kram å hur är det...precis som att
man träffats flera gånger!! Jättekul!! Verkligen!!
Hoppas att det inte var sista gången jag träffade henne!!!

Kraam på dej Minna!! Du e go!!


Å grabbarna grabbs har sprungit i affärer utan mej idag.....(ing
a klädaffärer,men det behöver jag väl inte tillägga...) och shoppat loss!!
Och det på
stod dom var himmelriket, vilket jag inte alls kan förstå......













Nu är det slappa och smaska godis som gäller!!
Och benen i högläge...känns liite svullna, av någon märklig anledning..

Ha en härlig lördagskväll!!
Det ska vi ha!!
Det har jag bestämt!!

Kraam på er!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!