torsdag 26 mars 2009

Hej hej hallå bloggboken....

Här är ju jag igen!!! Saknat mej??.....BRA!!! *ego*
Idag har jag vart på tur! Till Hamburgsund, av alla ställen.....
Kompisen N. ringde och frågade om jag hade lust att haka på...
Och klart att jag har lust att umgås med en härlig människa, och kan man göra nått kul tillsammans ,så är ju det bara kul!!
Så, vi drog till Hamburgsund med min rääser-snabba bil!!! Wroooom....

Och där hamnade vi på en liten affär med massa snygga kläder och mycket roligt smink!!!
En ny värd har öppnats för mej...sen jag s
åg N.s sminkade ögon första gången....jag blev såå avundsjuk!!! Jag vill också ha så snyggt sminkade ögon ju.....Hjälp mej...sa jag till min vän då...och idag har jag fått en liten lektion om vad jag ska tänka på...vi får se hur detta går!! Hoppas att vi i framtiden kan ha en liten så-här-gör-man träff, så att hon kan visa huur också...vore ju perfekt!!

Jaaa, nu ska jag gå ner och städa för mina små svin....Lakriz och Salt...

Och idag är det ju Torsdag igen = ZUMBA!!!!
Så idag ska jag återigen göra dessa otroligt roliga höftgugningar....underbart!!
Men först ska jag njuta av en ledig dag i solen!!

Ha det så himla bra ni alla!!!
Å kraaam på er...


1 kommentar:

  1. Hm.... Funderar på om man inte kan fixa någon som kan visa hur man sminkar...Går det inte att boka typ smink-party? Känner någon någon som gör sånt?? Vet att det finns i Gbg, men det är ju en aning långt... Hm... Får fundera vidare... //Anna O.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!