måndag 2 mars 2009

Mmm, så skojj!!


Idag har jag haft en pysseldag!!
Fick en liten beställning på ett kort, till en nyfödd liten prins!!

Jag bara älskar att sätta mej i mitt krypin, under trappen...och klippa ,klistra och bara skapa..
Det är som ljuv musik för själen!!


Och idag har jag sytt i kortet på min symaskin..det var riktigt häftigt!!Dom små hjärtanen på framsidan på kortet är en av sömmarna från maskinen...även bandet på framsidan är sytt,med vanlig raksöm
. Sedan sydda jag lite sicksack inne i kortet. Det var inte sista gången jag använde min symaskin i min korttillverkning!!
Använde även min Cuttlebug till bokstäverna.

Nu sitter jag framför tv.n och är helt facinerad av Familjen Annorlunda ....
Jag blir ärligt talat trött bara jag ser dom.....och här har man fullt upp med att vara
tillräcklig för TVÅ grabbar ibland.....Ojoj...

Japp, då är det slapparkväll som gäller resten av kvällen..
Må så gott, å sovså sött!!

Kram

1 kommentar:

Ja, va kul!! Skriv nått!!