torsdag 12 mars 2009

Mardrömmar......



Jooo, det är nästan sant!!!
Igårkväll, stolt som en tupp.....gick jag in på tappa.se för att registrera mina steg...
Tyckte ju själv att jag vart såå duktig..fick ihop sisådär runr17 500 steg....men va hände??
JO...där fanns det någon som gått 47 000 steg....FurtioSjuTUSEN steg.....???
Hm, helt plötsligt hade någon gått "bara futtiga" 30 000 steg MER än mej.....
Hahaha...jag kan bara garva, va pysslar den bruden med?? Hon måtte ha en tax,som lånat räknaren över ett dygn......
Detta kommer troligtvis att sluta med mardrömmar och ett ständigt vandrande....som om man vore totalt knäpp.......e jag rädd!! HON, den där futtiosjutusenstegaren......kommer ju va i Prag om en vecka......Jaja....
Men lite kul är det ändå!! Har förresten registrerat två till idag..till lag TEAMWORK!!!

Solen vill inte riktigt titta fram idag......synd!! Det var så himla skönt att ta en långprom i solen igår!! Men,men, man kan inte få allt!! Det är ju uppehåll liksom, man får va nöjd!!
Frukosten är äten,en maskin med tvätt är laddad...så nu är det upp till mej...(attans) att ge mej iväg......och försöka slå gårdagens steg....MINA asså!!!

Ha en skön dag!! Gå försiktigt!!
Kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!